wtorek, 5 listopada 2013

Lekki krem na dzień od AA :)



Jeśli szukacie lekkiego kremu na dzień idealnego pod makijaż to zapraszam do dzisiejszej krótkiej notki. :)
Poszukując czegoś coś nawilży skórę mojej twarzy i przygotuje ją pod makijaż, natrafiłam na kremik od AA. W końcu jakiś produkt okazał się idealny właśnie do tego celu!

Krem nawilżająco - ochronny 24 H
AA

Jego zaletami są niewątpliwie szybkie wchłanianie - bardzo porządane rano, gdy się śpieszymy i nie mamy czasu czekać nie wiadomo ile czasu aż krem nam się wchłonie i będziemy mogły nałożyć podkład. Ten krem raz dwa wnika w skórę. 
Makijaż dobrze na nim wygląda, ja nie jestem fanką używania bazy pod podkład dzień w dzień, a tutaj wzamian mamy coś odżywczego ;) 
Przyczepię się, że krem słabo nawilża. Po zmyciu makijażu czuję ściągniętą, lekko przesuszoną skórę - szkoda. Żadne tam 24h.
 
Dodam jeszcze, że produkt jest bardzo delikatny dla skóry. Jak to na AA przystało.
 Polecam do lekkiego nawilżenia w dzień pod makijaż. Mi miał w ten sposób służyć i służy. Dobrze przygotowuje skórę do całego dnia noszenia podkładu, pudru itd. :)

 Podczas dzisiejszej wizyty w Rossmanie rzuciła mi się w oczy promocja na niego, więc jeśli macie ochotę spróbować, to jest okazja ;)



7 komentarzy:

  1. Brzmi fajnie :) Jak tylko skończy się mój Pharmaceris to kupię AA :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być fajny ale jednak nie dla mojej cery, ja potrzebuje czegos matujacego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :)

    Pozdrawiam i obserwuję,
    PiszącDniem : )

    http://piszacdniem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kremik, wchłania się prawie,że natychmiastowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj do mnie: http://beaut-y-ou.blogspot.com/ :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, lubię je czytać i odpowiadać na nie.

Zostawiajcie adresy swoich blogów, na pewno odwiedzę. :)